tiistai 6. elokuuta 2019

Koskaan ei ole liian myöhäistä


Tuli yllätyspostia. Vauvankuvilla kiinni teipattu kirje pani miettimään. Onko joku saanut vauvan? Miksi minulle tulee vauvankuvia? Kuka tällaisen lähettää? Salaisuushan paljastuu avaamalla. Possulta oli. Pitkän pitkä valokuvin koristeltu synttärionnittelu mukana pari magneettia. Kiitos paljon Possu. Oli iloinen yllätys. Ja kiva, kun vähän raotit elämäsi salaisuudenverhoa. Olen tiennyt, että tullilla on huumekoiria, olen jopa nähnyt, mutta huumepossuista en ole tiennyt. Taidat olla ainutlaatuinen. Pitää varoa, jos tulee matkailtua.



Jotain olen puuhastellutkin. Yksi kesämekko ja kahdet sukat. Marjat kerännyt kasvimaalta ja kastellutkin ajoittain. Sade olisi kyllä paikallaan.


Alkaa pihlajatkin kuivua.
---
Eipä tässä muuta. Syönyt olen.

3 kommenttia:

  1. Onnittelut merkkipäivästä! Niin taitavasti neulotut sukat, ihastelen. Tuollainen kesämekko sopii niin hyvin, kun olet ahkera puutarhuri. Kukkamekot kuuluvat kesään. Vai on Possu Munkki Tullin Salainen Ase... jännää.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.