torstai 5. heinäkuuta 2018

Kesäkuussa tehtyjä

Neulominen jäi kovin vähälle, mutta jotain sentään.


Tähkät. Tilavat. Pehmeät. 



StarWarsia maijasta tyttärelle lahjaksi. Olenko maininnut kovinkin usein, että kirjoneuleita on kiva tehdä. vaikka niihin tuhraantuu aikaa etenkin kun ei ole valmista mallia vaan kaikenlaisia kuvia sieltä täältä. Joskus pitäisi ehkä ihan itsellekin tehdä, mutta kunhan nyt edes näitä lahjoja.

Sunnuntaikuvista kait lupasin jotain arvontaa. Mukana ovat ainakin Possu, Pöllö, Saga, Sohvan Emäntä, Susanna. Onkohan muita?


18.2.


19.3.


15.4.



13.5.


17.6.


24.6.

5 kommenttia:

  1. Hienoja sukkia. Pikkukuvassa nopeesti katottuna tuo eka näytti ihan bikineiltä, ja tuumin, että Repu se tekee kaiken itse.

    VastaaPoista
  2. En tiedä mutta hienot on sukat! Olet taikuri:)

    VastaaPoista
  3. Hienoja sukkia! Paljon enemmän sinä olet kesäkuussa neulonut kuin minä ;D

    VastaaPoista
  4. Upeita sukkia! Ja todellakin olet saanut enemmän valmista, kuin minä. Minä aloitin toukokuussa Villapesupinnat- huivin, jota olen neulonut yksiavioisesti. Huivi ei ole vieläkään valmis. Mutta tärkeintähän ei ole määränpää, vaan matka. Vai miten se meni?

    VastaaPoista
  5. Joskus olen bikinitkin virkannut, joskus nuorena.
    Irjalle voisin sanoa, että olen nyhertäjä.
    Minä en saa kirjoja loppuun, Saga.
    Tärkeintä on aina matka. Huivit ja peitot olisi hyviä projekteja, mutta kun en keksi kuka niitä haluaisi.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.