sunnuntai 29. syyskuuta 2019

Elämä rullaa


Kävin kyläilemässäkin. Museoissa kierreltiin. Mukava oli pitkästä aikaa nähdä.


Kuka tuunistaa paikan.
---
Olen muutenkin ollut vaihteeksi sosiaalinen. Tavannut tuttuja, kun he ovat halunneet. 


Juuri äsken tulin pitkältä lenkiltä. Kävelyyn menee paljon aikaa. Onneksi tuo kävelykilometrikisa on pian taputeltu. Kummasti se on koukuttanut. Toivon, että jatkossakin kävelen suht paljon.
---
Kävin sitten katsomassa hiidenkourua, josta olen tullut raidejokerin myötä tietoiseksi. Eli jokerityömaa antaa monta uutta asiaa. Se kouru on tuossa kuvassa. Siinä taistellaan kymmenestä metristä. Minä en osaa ottaa kantaa, kun en ole koko kourusta aiemmin tiennyt vaikka on ihan huudeilla. Ihan hienoltahan tuo näyttää, kun on kaivettu pusikosta esiin.


Sienessäkin voisin käydä joskus. Huomenna on espanjan kurssi. Viime maanantaina olin mummoilun varjolla poissa. Ja läksyt tietenkin tekemättä. Muutenkin menee perinteisesti.

4 kommenttia:

  1. Nukarin karhupatsas ;) Ja kävelty on juu, siihen tulee kyllä ihan himo kerätä askelia. Toivon että jaksaisin myös läpi talven tehdä samoin.

    VastaaPoista
  2. Niin söpö karhupatsas!

    Kävely on ihan hyvä juttu jäädä koukkuun, toivottavasti addiktio jatkuu!

    VastaaPoista
  3. Kaunis karhupatsas.
    ..kävely on mainia liikunta,ja luontoon viejä:kun on kaksi toimivaa jalkaa!
    Perinteistä:))alkavaa lokakuuta!! :))

    VastaaPoista
  4. Hyvinkäällähän minä taas kävin.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.