perjantai 25. syyskuuta 2020

Naamiohuveja


 Hirveästi jaksavat ihmiset kinata maskien käytöstä. Minä käytän ja toki toivon, että mahdollisimman moni muukin käyttäisi, mutta jokaisen oma valinta. Jos joku ei käytä, ei se minua haittaa.

Koirapoika ei käytä, mutta ilahtui, kun muutin sohvalle nukkumaan. Minulla on taas kaikenlaisia kolotuksia, joten kokeilen auttaako kovalla sohvalla nukkuminen. (sohvan saa levitetyksi nukkumamoodiin) Kolotukset, kun voi johtua myös venähtäneestä sängystä.

Intiaanikesästä huolimatta alkaa pikkuhiljaa esiintyä syksyn värejä meilläkin.

Ja taivaat ovat aina kauniita, joten mitä tässä valittelemaan elämää.

6 kommenttia:

  1. Kannabista kolotuksiin, auttaa myös kolotuksista johtuvaan mieliharmiin. Oikeasti, pitäisi päästää vieton kasvi siitä kaameast huumausain3estigmasta. Kannabiksella kun olisi niin paljon annettavaa lääketieteelle, satoja ja taas satoja tutkimuskia sivuutetaan sillä että se on huume ja vielä porttihuume(teoria joka on kumottu useaan kertaanmuta elää sitkeästi virkamiesten ja yleisön silmissä).

    Vaan se paasauksesta. Naamiot päähän jos tilanteessa tuppaa tulemaan ahdasta, parasta on kun ei käy missään. Paitsi maailmalla atk-n kautta=) Pidin laivareissun ajan maskia ja kyllähän se menee mutta ei se ilo ollut.

    VastaaPoista
  2. Maskin kanssa sitä täälläkin ja välillä kyllä ihmetyttää se aikuisten ihmisen löpinä "ei tuo mitään auta, ihan typerän näköistä"...noh omapahan on omantunnon kolotukset jos tautia muihin siirtävät, minä en sitä omalle sydämelle halua <3 Leppoisia unia soffalle :) ..eiku sinulle ;)

    VastaaPoista
  3. Tunnustan, että olen vielä tähän asti kulkenut ilman maskia, mukana kaupungissa olivat kuitenkin.
    Juuri oli kuitenkin niiden käytöstä puhe ja todettiin, että näillä tartuntamäärillä on maski otettava käyttöön, kun kotoa poistuu.
    Sitä vain kovin ihmettelin kaupungissa käydessä, että mitä hyötyä siitä on "kaulaliinana"? Ihan yhtä paljon kuin siitä mun laukussa olevasta maskista.
    Pysytään terveinä!

    VastaaPoista
  4. Voihan siitä maskista olla jonkin verran apua, mutta virus pääsee silmien kauttakin, pitäisi olla flexi silmien edessäkin,niinkuin joillakin hoitajilla on, mutta se olisi liian vaikea kansalaisten käyttää,
    minä en mene ihmis paljouteen, ja olen paljon kotona täällä "korvessa",se riittää minulle.

    VastaaPoista
  5. Kolotuksiin riittää ihan apteekin tropit, mutta en mieluusti käytä mitään.
    Maskia pidetäänkin lähinnä, ettei tartutettaisi muita, jos sattuu olemaan oireeton kantaja, kuten monet ovat. Suojaahan se kantajaakin jonkin verran, mutta kanssakulkijoita etenkin. Ainahan sitä voi viruksen jostain saada, mutta Minä haluan tehdä sen, mitä voin. J kuten sanoin jo, annan muiden päättää oman suhtautumisensa.

    VastaaPoista
  6. Maskia en vielä kaupassa ole käyttänyt, mutta jos bussilla yms joutuisi liikkumaan niin ehdottomasti kyllä laittaisin maskin.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.