tiistai 8. syyskuuta 2020

Tiistai


Päivä jo ties miten pitkällä, enkä ole edes alkuun päässyt. Miten se tuo aika jakaantuu niin epätasaisesti ihmisten kesken. Seinänaapuri valittaa usein, että on tylsää, kun ei ole tekemistä. Minulla olisi, jos vain ehtisin.
---
Arvatkaas, mikä on päivän agenta.


Ei, se ei ole nyt kasvimaa, ei tänään. Jonain päivänä kyllä. Eilen kävin satoa tarkastelemassa. Jättikurpitsoilla olisi vielä matkaa jäteiksi. Taitaa syyspakkaset ehtiä ensin.


Yllättäin siellä rikkaruohojen joukossa kasvoi jotain viljeltyäkin.


Pörriäiset ovat kyllä tykänneet hoitamattomasta palstastani. Kiva, että joillekin on siitä iloa. Oli siellä yksi pupunpoikanenkin auttamassa minua tulevassa kitkemisurakassa. 


Shoppaillutkin olen. Totesin, että jalkojeni kunto riippuu kengistä. Merrellit ovat perinteisesti olleet minulle sopivat ja nyt oli tarjouksia. Kuten arvata voi, tarjouskengät eivät sopineet. Nämä sopivat. Maksoivat tuplasti sen, mitä tarjoukset. Mutta ei kannata ostaa halvallakaan kenkiä, joita ei voi käyttää.
---
Syön ensin kanakeittoa ja ryhdyn sitten päivän agentaan.

10 kommenttia:

  1. Päivän agenda/akenta on Epsanja!!

    VastaaPoista
  2. Ei ole. Agenta on jotain muuta.

    VastaaPoista
  3. Siehän oot ruvennut salaperäseks!
    Mutta kenkiä pitäis täälläkin käydä ostamassa kun vaan ehtis, lue viitsis.

    VastaaPoista
  4. Nykyisin minä ihmettelen, miten olen voinut nuorena kulkea jos minkälaisilla kengillä. Nykyisin mukavuus on pääasia kengissä. Komeat kengät sinun jalkasi valitsivat, ja jalkojen valinnan mukaan kannattaakin mennä. T 🦦

    VastaaPoista
  5. Mitä se tarkoittaa? Kuukle ei tiedä...nyyh eijä Sus'...riivaa tällaiset, hmph..

    VastaaPoista
  6. Kengät ovat kyllä ihan yllättävän tärkeät hyvinvoinnille kokonaisuutena.
    Kauniita auringonkukkia siellä. Minulla on jo yöpakkaset vieneet kaikki kesän kasvattelut pihalta. Kasvihuoneessa on vielä muutama tomaatti kypsymässä.

    VastaaPoista
  7. Hyvät kengät olet löytänyt, onnea ja iloisia askelia! Komeita auringonkukkia olet saanut kasvatettua.

    VastaaPoista
  8. Komiat auringonkukat!
    Huippu hyvät kengät!
    Akentasta en älyä hölökäsen pölläystä..maalta kun oon;)))
    Jokos koirapojan olo on parempi?

    VastaaPoista
  9. Onnea uusille kengille!
    Kiitos kortista!

    VastaaPoista
  10. Kengät on tärkeät.
    Agenta on tietenkin siivous, joka jäi sitten tekemättä.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.