keskiviikko 5. joulukuuta 2018

Luukku 5

 

Eilinen päivä sujui hyvin jälkien osalta, joten Jääluu tuumi, että on aika katsoa asiota laajemmasta perspektiivistä. Niinpä hän kiipesi puuhun etsimään eläinten jälkiä.
"Ei siellä mitään jälkiä ole", huusi pahin kiusanhenki Leo puun juurelta.
"Onhan täällä vaikka mitä, kaarnakuoriaisia ja kolopesijöitä. Sinä et vain uskalla kiivetä."
"Uskaltaisin, jos haluaisin, mutta en halua. Tuo on ihan tyhmää" totesi Leo ja poistui paikalta.
Jääluu jäi yksin ja piirteli kaarnakuoriaisten jälkiä paperille iltapimeään asti. Kun aurinko laski, laskeutui Jääluukin alas ja totesi: "Huomenna kiipeän vielä korkeammalle."

Susanna Maalta 1, Possu Munkki 3, Saga 2

8 kommenttia:

  1. Ilona Rauhala: Uskalla

    Jee mä olin eka 😄

    VastaaPoista
  2. Hienoa mutta väärin :(

    VastaaPoista
  3. Leo kirjoittanut Ulla-Leena Lundberg

    VastaaPoista
  4. Kiusanhenki -
    R. L. Stine

    Entäs ne edellisen luukun jäljet?

    VastaaPoista
  5. Mä oon jo tyytyväinen eet pääsin arvaamaan ekana 😄, kun tähän asti oon missannut arvuuttelut.

    Ihana tarina tänäkin vuonna 😍.

    VastaaPoista
  6. Eilinen.
    Paul McCartney, toim. Barry Miles, suomentanut Minna Maijala

    VastaaPoista
  7. Repu pitää meitä jännityksessä..

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.