torstai 9. toukokuuta 2019

Kylmän kaunista


Elämä etenee minusta huolimatta. Lienee vain mentävä ulos ja kasvimaalle ja annettava naaman kutista. Ei nimittäin osoita laantumisen merkkejä vaikka yritän lymytä nurkissa. 
---
Koirapoika kävi eilen verikokeissa. Tohtorisetä totesi, että kaksivuotiaasta kävisi arvojen perusteella. Totesi myös silmät, sydämen ja keuhkot hyviksi ja hampaistakin sanoi, ettei mitään hammaskivenpoistoa ole syytä miettiä. Totesi myös, että solakassa kunnossa on, mutta sehän on vain hyvä. Ei nivelet rasitu. Olikin lihonut yli kilon kolmessa vuodessa.
---
Minäkin olen lihonut kolmessa vuodessa - enemmänkin. En sano, mitään, sillä kaikki sanottava on sanottu moneen kertaan.
---
Olen ärsyyntynyt!

6 kommenttia:

  1. Ihania orvokkikuvia! Olet sinä taitava valokuvaaja.
    Hyvä, että Koirapojalla oli kaikki hyvin. Rauhoittaa kummasti emännän mieltä.

    VastaaPoista
  2. Koirapoika pitää sinutkin kuosissa ja orvokit tuovat silmäniloa. Oikein hyviä puutarhapuuhia, auringosta huolimatta!

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi, kuvat ja kirjoitukset. Mukavaa loppuviikkoa💚💚💚

    VastaaPoista
  4. Hyvä Koirapoika - rapsutuksia!

    Mun piti äkkiä mennä katsomaan omaa orvokkikuvaani, että onko se ihan samasta kohdasta, ettei kukaan vaan luule mun kähveltäneen sun kuvaa. Varmaankin aika lailla samoilta nurkilta, mutta huh, kyllä sinun kuvat vielä vie voiton minun kuvista.

    VastaaPoista
  5. Nämä orvokit on meidän pihasta.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.