sunnuntai 3. joulukuuta 2017

Jonninjoutavaa



Isompi mummotettava on yökylässä, joten en voi salaisia joululahjaneuleita neuloa. Joudan siis postailemaan vaikkei mitään asiaa olekaan. Ulkona sataa vettä kaatamalla ja ennen kaikkea tuulee niin, että nurkat heiluu. 

Satu mainosti joululahjavaihtoa. Harkitkaa. Minäkin harkitsen. Sain viime vuonna aivan ihanan lahjan, mutta suurin stressi on se, mitä annan itse. Tuntuu, ettei koskaan osu sellainen, kuin vastaanottaja haluaisi vaikka kuin yritän lukea vinkit. Katsotaan, kaipaanko lisästressiä.

Koko ajan tekee mieli ruotia yhtä mielipidettä , joten jätän tämän si
kseen ja sanon vain, että olkaa armollisia mielipiteissänne, minäkin yritän. Laitan kuvia.


Kohta purettava sairaala perjantaina.


Kauniisti satoi, tasaisesti, lempeästi uutta lunta koko perjantai-illan.


Ja kun satoi, lunta kertyi


ja kotikatu oli kaunis.

9 kommenttia:

  1. Jos se on mun mielipide, ei kannata ruotia=) Mä kun lauon aika paljon hetken mielijohteesta ja painan enteriä, varsinkin jos olen ottanut... . Pitäisi oikeasti olla alkolukko netissä:( Monesti saa pyydellä anteeksi kun intoudun, liian impulsiivista toimintaa ajoittain.
    Kivoja fotoja, muksaa sunnuntaita<3

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti se ei ole munkaan mielipide. Jos on, en tarkoita mitään pahaa.
    Kauniita kuvia. Meillä näyttää tänään melko lumettomalta. Eilen olin Helsingissä Haloo Helsingin keikalla Hartwall Arenalla. Silloin sain ihailla mennen tullen ihania lumimaisemia. Puutkin näytti satumetsältä.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Repuuu...tää jää nyt vaivaamaan :) Kaikki lupaa olla suuttumatta ja kaikki haluaa tietää ja kohta täällä on hirvee tappelu ja sitten tulee se Anonyymi viesti joka lyttää kaikki :D

    No eikä; mehän äänestettiin. Enkä mä tietäis kuitenkaan. Ja mä nukun kuin...noh, ainakin mä nukun pitkään ja päikkärit ja... mä nukun aina onneni ohi, anyway.

    Mä oon Possun kannalla: kunnon nettikinastelu: sulat pöllyten olen valmis taistoon, pilke silmä kulmassa.


    Psst: kertokaa mulle pari tähän asiaan kuulumatonta asiaa:
    - mitä tarkoittaa kun facebookissa kirjoitetaan kommentteihin esim. ping Possu Munkki?
    - mitä toi tarkoittaa kun tän laatikon alapuolella on toi teksti
    "voit käyttää joitakin HTML-tageja, kuten....."

    VastaaPoista
  6. Ei kai Repu nyt siitä luukunavautumisajasta oo suuttunu? Se oli Possulta vaan huono läppä, että kuka noin hölmön idean keksi. Nythä tää on jännittävää, kun ei tiedä, koska aukee.

    VastaaPoista
  7. Poistin varmuudeksi kaikki huonot vitsikommentit täältä. Ei Possu ainakaan oo tarkoittanu olla armoton, vaan huono yritys vaan vitsailla.

    VastaaPoista
  8. Nyt asia jää vaivaamaan meitä kaikkia, kun Repu ei kommentoi mitenkään.

    VastaaPoista
  9. Ei tarvitse Possun eikä muidenkaan poistella kommentteja. Hyvin ymmärrän vitsejä ja käsittääkseni huumoria yleensäkin. Kyse ei ole mistään mitä joku on täällä blogissa sanonut tai kommentoinut. Olkaa ihan vapaasti. Kyse on ihan henkilökohtaisesta ikävästä lausunnosta joka johtunee ihan minusta itsestäni, mutta josta tuli paha mieli. En halunnut ruveta sanasotaan joten ajattelin näin vaivihkaa kertoa ettei ollut kiva juttu. Vaibvihkaa ei näköjään onnistunut. Anteeksi kaikille. En ehtinyt illalla vastailla täällä kun on yllättäin paljon muuta elämää. Tämä nyt ilmeisesti oli huono postaus jos tämä johtaa siihen ettei kukaan uskalla sanoa mitään. Toivottavasti vitsejä riittää jatkossakin.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.