perjantai 8. joulukuuta 2017

Luukku 8


Muut matkalaiset huusivat: "Peto, susi, susikoira!", osoittelivat mammutteja päin. Kirkuivat ja hyppivät. Mammutit katsoivat toisiinsa hämmästyneinä. Mistä ihmeestä nyt oli kyse. "Juoskaa, Juoskaa!" kirkuivat alempana olevat ja osoittelivat mammuttiperhettä. Mammutit pyörittelivät hämmästyneinä päitään ja katselivat ympärilleen. missään ei näkynyt mitään kummallista, kunnes Jääluu tuli vilkaisseeksi ylöspäin ja huudahti:

Tilanne: Sus' 3, Saga 3, Laiskianen 2, Possu 1, 

13 kommenttia:

  1. Ward, J.R : Peto t. Possu

    VastaaPoista
  2. Siis mitä? Tästä ei nyt tuu kyllä mitään! Kävin täällä klo 02 yöllä. Ei ollut luukku auennut. Kävin täällä ensitöikseni aamulla. Ei ollut luukku auennut. Päivän olin Porvoossa mm. joulumarkkinoilla. Ja kun tulen kotiin, on luukku auennut ja koko homma jo ratkennyt. Nyt mä en ala mitään!

    VastaaPoista
  3. Höh, ja mä olin ihan varma, että tuo peto on semmonen, mitä Repu lukee

    VastaaPoista
  4. Älä sure Susanna, ei ole tuuria mullakaan. En ole kertaakaan osunut tänne oikeaan aikaan :)
    Mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni? Kyllä me vielä, jonain päivänä. Tai yönä.

    VastaaPoista
  5. Hih, ainoa tähän mennessä jonka olisin tiennyt kääklettämättä, lukenutkin, ja mä päätin pitää taukoa, olin aamusta iltaan kyläilemässä. Susku, relaa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän relata vai pitäiskö skarpata. Kello on 10 yli puolen yön. Nyt mä oisin täällä valmiina, mutta ei oo luukku auki. No kai mä sitten meen nukkumaan. Kauniita unia!

      Poista
  6. Ajattelinkin, ettå Susikoira (Valkohammas) voisi olla kirja, joka Repun hyllystä löytyy.

    VastaaPoista
  7. Huomenta! Täällä ollaan, mutta ei ole tän päivän luukkua vielä. Kohta mä lähden mindfulnessiin, ja kun tuun sieltä iltapäivällä kotiin... ovat nopeat syöneet jo hitaat. Mukavaa päivää teille kaikille nopeille!

    VastaaPoista
  8. Saat sitten lohdutuspalkinnon Susanna.

    VastaaPoista
  9. En mä mitään lohdutuspalkintoa tarvitse. Sääntöjen mukaan mennään. Reilu peli kaikille! Repukaan ei usko, että mä voisin tästä vielä nousta...

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.