sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Raskasta on joulu


Olipa hieno keikka. Tyttäreltäni sain viime vuonna joululahjaksi oikein vip-paketin. 


Päätimme ottaa ensi vuodeksikin samanlaisen, mutta niin, että minä maksan omani. Juu, ei minulla ole siihen varaa, mutta jos olisin elämäni aikana tehnyt vain asioita, joihin on "varaa", vähiin olisi jäänyt. Hyviin elämyksiin kannattaa panostaa.


 Musiikki tekee hyvää ja hyvä musiikki vielä parempaa.


Olisi aika palata taas arkeen ja iskeä neuleisiin kiinni. Koirapoika vielä nukkuu, kun oli yli puolenyön, kun mentiin lenkille. Mutta enköhän minä hoida pikkulenkkiä ensin, jotta voin sitten olla rauhassa sisällä neulomassa niitä loputtomia sukkia.

4 kommenttia:

  1. Musiikkielämys on parhaimmillaan vielä parempaa=)
    Tekisi mieli protestoida koska en viime vuosista mitään tiedä mutta säännöt on sääntöjä. Kansalaistottelemattomuudelle on oma aikansa ja paikkansa;D

    Oliko tuolla keikalla Joe Lynn Turner? Olen alkanut arvostaa hänen vetojaan Rainbow-aikana, aiemmin jäi vähän Dion ynnä muiden varjoon, hienot on keuhkot tälläkin rocklaulajalla.

    VastaaPoista
  2. Olihan se Joekin siellä. Hyvin lauloi kuten muutkin. Marko on kyllä hyvä. Kaikki oli. Ja etenkin fiilis koko loppuunmyydyllä areenalla oli metallia. Minulla alkaa aina jäsenet nytkyä, joten unohdin, että konsertti televisioidaan. Saas nähdä uskallanko katsoa.

    VastaaPoista
  3. Siis mä olen niiiin kade - ja tietenkin iloinen sun puolesta :D
    Kaikki vaan on olleet niissä konserteissa paitsi mä :) ONNEKSI se televisioitiin, että mäkin nään ja kuulen sen. *huokaus*
    Ja se helpottaa, että Jarkko ei ollut siellä ;)

    Kuuntelen muuten parhaillaan "Marco Hietala - Ruostumaton". Lukijana on Antti Jaakola ja välillä kuunnellessa unohtaa, että elämästä ei kerro Marco itse, vaan kertojana on joku muu. Kirja ON mielestäni mielenkiintoinen, suosittelen.

    VastaaPoista
  4. Voipi olla että joulupukki tuo kirjan.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.