perjantai 14. syyskuuta 2018

Beibi älä ole onneton

meillä kaikki kodinkoneet on - rikki. Nyt on poistossa sylintäydeltä elekroniikkaa. Pitää tehdä ensin tutkimusmatka kierrätyspisteisiin kevyellä kantamuksella ja sitten viedä isompia. Onneksi onnistun siirtämään osan poikani pyöriteltäväksi. Tämä on ollut tosi hyvä projekti. Suurkiitos Pöllölle! Tässä tulee samalla poistetuksi paljon roskaa myös tuonne perusroskikseen.


Onnistuin eilen kuvaamaan enkelien syysmuuton. Siinä vain höyhenet pöllysivät.

8 kommenttia:

  1. Oi miten kaunis kuva! Sinä se osaat valokuvayksen.
    Minimalismi- peli on todellakin hyödyllinen haaste. Kokoajan taka- alalla miettii, mitä voisi seuraavaksi siivota.
    Pöllö ja Emäntä ovat treffiemme pääsuunnittelijat. Odotetaan, mihin päivää he päätyvät. Minulle sopii treffit vasta lokakuulla. Voisitko katsoa viikonloppujasi lokakuun osalta?

    VastaaPoista
  2. Myös eräs possun facebook-kaveri oli ottanut samanlaisen kuvan.

    VastaaPoista
  3. Hieno kuva! Minä en ehdi edes ajatella raivausta. Olen elämäni aikana säännöllisesti ikään kuin "muuttanut" eli laittanut tavaraa kiertoon, joten tuttua puuhaa. Haaveilen aina lomalla raivaavani, mutta silloin aika kuluu paljon hauskemmissa puuhissa. Kodinkoneista luopuminen vaatii todella kuljetusvälineen. Minä yritän raivata kotia neulomalla lankoja varastosta pois, niin minä itselleni sanon ja käyn säännöllisesti kerran kuussa lankakaupassa ostoksilla!

    VastaaPoista
  4. Onpa kiva kuulla, että mun ideasta on hyötyä :) Itsehän on tyhjentänyt vasta sellaista pientä, tehnyt vähän niinkuin pintaremonttia, mutta lisänä se on aina rikka rokassa ja jostain se on aloitettava.

    Sinisävyisiä lankoja mietin... jotta josko Emännälle tarjoaisin :) Ei tarvitsisi välttämättä mennä lankakauppaan ja minun "lankamarinointilaatikkoini" saattaisi vajeta. Pistän korvan taakse hautumaan tämänkin lankojenhävitysprojektin :)

    VastaaPoista
  5. Ja taas unohdin puoleta ajatuksista. Kuva. Upea! Miten oletkin taas onnistunut vangitsemaan nuo pilvet niin, että näkyy kuvassakin niiden hidas liike.
    Itse katselin eilen auringonlaskua junan ikkunasta, pilvien takana/seassa.
    Joku taitava kuvaaja olisi ehkä saanut siitä kuvan, mutta minulta se ei onnistunut.

    VastaaPoista
  6. Kuva ei nyt vaatinut muuta kuin oikean ajan ja paikan. Hassua, että Pöllön kaveri on samanlaisen saanut. Minun facetutut ei olleet oikealla paikalla, joten kuvista ei tullut noin näyttäviä. Maiseman lumo ryhmässä oli yksi kuva tosin paljon laajempana. Minä rajasin ihan vin noihin pilviin.
    Lokakuussa su 7. ja la 20. eivät ehdottomasti käy. Muut kenties.
    Minä olen poistanut tavaraa koko sen ajan, kun olen täällä asunut eli yli kymmenen vuotta. Silloin muutossa katosi tietenkin runsaasti. Nyt olen vuoden verran aktiivisesti esim. noita kirjoja karsinut. Mutta vielä joutaa. Lankoja en aktiivisesti poista muuten kuin neuleina, mutta en ostakaan kuin tarpeeseen kuten nyt on tilauksessa juuri sitä sinistä. Paketti tulee tällä viikolla.

    VastaaPoista
  7. Nyt Pöllön kaveri sai kunnian Possun kaverin kuvasta! Epistä!

    VastaaPoista
  8. Sorry. Minulla on ilmeisesti pää jäänyt jonnekin. Possun kaveri tietenkin. Ei Pöllön kaverit ota taivaskuvia faceen. Possun käveri taitaa olla naapurini. Kumma kun ei ole koskaan maininnut.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.