torstai 13. syyskuuta 2018

Kaikkea voi stressata


Tosin en enää muista, mikä oli perimmäinen syy siihen, että uni kaikkosi liian varhain. Mutta näin se teki. Siinä unta etsiessä kävin lukemassa blogeja vaikken niitä pääse kommentoimaan tuolla kännyllä. Pöllön blogissa kauhisteltiin, että joku oli vienyt kolme isoa jätesäkillistä roskiin. Minä olen vienyt tämän vuoden aikana tuplasti tuon verran. Tämän syyskuunkin aikana on yksi iso jätesäkki täyttynyt sellaisesta, mitä en viitsi täällä erikseen luetella. Ja kun tuolla todettiin, että kyseinen ihminen on varmaan tyytyväinen, niin voi olla, mutta minulla ei paljon näy tämä tavaran poisto. No, kaapeissa ja hyllyillä näkyy. On tilaa. Mutta koti on päivä päivältä pahemmassa kaaoksessa, kun lattiat ja pöydät täyttyy esineistä, joiden loppusijoituspaikka on vielä epävarma. Pitäisi varmaan välillä siivota.


Oli illalla ja yöllä kunnon myräkkä. Tuuli niin, että tuntui seinät lähtevän lentoon. Sade hakkasi ikkunoihin kuin raekuuro. Pihat muuttuivat järviksi. Ukkostikin.


Hienoja pilviä oli kaikkialla.
Nyt on taas kaunis aamu ja pilvetön taivas.

Retkeily on nyt erinäisistä syistä tauolla, mutta minimalismi etenee aikataulussa toistaiseksi suuresti ponnistelematta. Ja nyt on muutamia kuviakin, jos joku haluua varastojaan täydentää.


Tuo Binchy menee Sagalle, kun siitä edellisestä yksi menee Gnulle, mutta muut ovat jaossa.




Eilen siis lähti kirjoja. Päätin luopua myös näistä tarkkaan luetuista Pekka Töpöhännistä. Kansien kunto ei ola priima, mutta sisus toimii. Haluaisko joku.

Tänään laitan menemään vähän erilaista kamaa, mukana myös nämä toimivat silmälasikotelot. Jätin itselle kaksi pienintä.


Että tällaista tänään. Tämähän käy päivä päivältä työläämmäksi, joten voi olla, että pitää ruveta sotkeutumaan lillukanvarsiin. Olisi minulla niitä palapelejäkin, joista Pöllö näytti luopuvan, mutta ne haluan säilyttää, jos vaikka joskus tekisi mieli taas palastella.

11 kommenttia:

  1. Minä se olin joka kauhistelin niitä jätesäkkejä :) En muuten - kyllä sitä roskaa on meiltäkin roskakatokseen kertynyt, mutta yhdellä siivoamisella! Minä en ois jaksanut edes siivota niin kauaa yhteen kyytiin, että olis kolme säkillistä täyttynyt ;)

    VastaaPoista
  2. Ai niin - anteeksi!
    Kiitokset kortista, oli taas kiva tulla kaupasta kotiin, kun ovella odottia postia :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos postista! Minua oikein hemmoteltiin tänään, kun kotiuduin lymfasta. Postilaatikossa minua odotti kolme kivaa postia. Eikä yhtään laskua.
    Minä haluaisin adoptoida sukkakirjan, jos se on vielä kotia vailla. Ei tarvitse postittaa. Mehän nähdään tuota pikaa.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kauniista kortista, meillä ilahduttiin. Uni katosi minunkin silmistäni aamuyöllä, mutta
    Kummasti sitä vaan päivä kului.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kiitoksista. Sukkakirja odottaa. Milloinkas me tavataan?

    VastaaPoista
  6. Pekka Töpöhännille löytyy koti ja kuulijat, jos raaskit luopua. Voin ne hakea jos ei saada tapaamista järjestettyä. ( A A)

    VastaaPoista
  7. Töpöhännät kiittää. Olen niitä nurkissa pyöritellyt, kun ei nuo lapselliset tutut halua. Odottavat täällä. Tuon tapaamiseen.

    VastaaPoista
  8. Infotkaa missä Susannan ja pöllön kanssa tapaatte ja milloin niin osaan olla paikalla tai sitten ajan Pekat hakemaan joku viikonloppu. Olen tainnut pudota tapaamisringistä pois, kun jäi blogi käytöstä. ( AA)

    VastaaPoista
  9. NO höh! Enpä minäkään tiedä muuta kuin, että Pöllö ja Sinisen Sohvan Emäntä harkitsevat jotain lokakuun viikonloppua. Jos siitä ei tule mitään, pidetään oma tapaaminen.

    VastaaPoista
  10. Pöllö ja Emäntä tapaamista järjestelevät. Tällä hetkellä taitaa johtaa la 27. 10 tai sitten 28. 10. Tavataan Lahdessa olikohan se Asemamies- kahvilassa.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.