keskiviikko 9. elokuuta 2017

Elokuun kuutamot





Kuu on jopa parina yönä herättänyt minut, kun on möllöttänyt ikkunasta sisään. Muuten on mukava herätä kuun loisteessa, mutta nyt on ollut jokin blääh-olo, joka häiritsee elämää. Josko se siitä taas häipyisi, kun vain olen kuin ei mitään. 


Tänään on pyykkipäivä, retkipäivä, mustikkapäivä ja jotainpäivä. Se jotain on vielä harkinnassa. Ja kun kyllin aikaa harkitsen, ei ehdikään mitään. Kuntosali on jo poislaskettu. Olisi pitänyt lähteä aikaisin. Toisaalta eilen olin ja voisin lepytellä lihaksiani. Nyt on kolme kuukautta maksettua treeniä. Silmälaseja olen ajatellut katsella tai sitten siivoilla. Ostin pari mattoa ja se pakastin edelleen hortoilee pitkin kämppää ilman pysyvää sijaa.

4 kommenttia:

  1. Kuutamo. Se pitää hereillä meitäkin. Tai ainakin mua. Ja mä luulin, että se on ne pahuksen vv:t, mitkä tässä iässä rupee riivaamaan :D

    Meillä vaeltaa työhuoneessa epämääräinen läjä/määrä laatikoita yms. Kaksi laatikkoa, AM:n teltan (jota ei ole edes otettu ostopakkauksestaan - tilattu, pois) ja oman makuualustan olen saanut yläkaappiin. Loput rojut odottaa paikkaansa. Teen suunnitelmaa - se on hyvin tärkeää, että suunnitelma on olemassa ja hyvin tehty.

    Mutta kävin tänään(kin) lenkillä.

    VastaaPoista
  2. Possukin on nukkunut viime aikoina huonosti. Ja Possukin vaihtoi jumpan tänään mustikkametsään. Tosin se mustikkametsä tämän päivän kelillä oli ainakin hikistä, jos ei jumppaa.

    VastaaPoista
  3. Kuulle Sus' ulvoo - aouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...minkäs sitä luonnolleen voi...=)

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.