sunnuntai 13. elokuuta 2017

Että tällainen aamu


Ei mennyt kaikki ihan niinkuin römsöössä. Mutta nyt on kahvia kupissakin ja pahimmat siivottu.


Illalla oli melkoinen myräkkä ja Koirapoika pelkäsi, mutta sekin on jo ohi. Uusi päivä, uudet jutut.
Menen auttamaan nuorta ystävääni siivoamaan mummonsa jäämistöä ja ehkä innostun sitten omankin kodin järjestelyyn. Olen hakenut palstalta muutaman litran viinimarjoja pakkaseen, joten alkaa olla aika kokeilla uudenvanhanlahjapakastimen sijoituspaikkaa. Vielä olisi tarkoitus saada monenlaisia marjoja. Torille on mentävä marjaan, kun ei ole marjapaikkoja tiedossa.

3 kommenttia:

  1. Täällä olisi marjoja, mutta halvemmaksi tulee ostaa torilta, kuin lähteä täältä asti hakemaan :)

    VastaaPoista
  2. Minä olen nauttinut oman pihan marjoista: punaisista ja mustista viinimarjoista ja pensasmustikoista. Kaksi vadelmaa istutettiin keväällä, joten ne eivät vielä anna satoa. Tytär on tuonut minulle muutamia metsämansikoita. Toistaiseksi kaikki marjat ovat menneet suoraan suuhun. Punaisia viinimarjoja riittää pakastimeenkin.

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen syönyt päivittäin itsekerättyjä marjoja, mutta pakattavaksi pitää ostaa ellen nyt lähde Possun luo.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.