maanantai 28. elokuuta 2017

Hammaslääkäri


Mummossa alkaa olla tuota korjattavaa joka puolella, käytössä kulunutta ja tekovaiheessa tulleita valuvikoja. Eihän siitä uudenveroista saa, mutta parsimalla vielä jotenkin käyttökelpoisen. Pitäisi olla vain tarkastus, mutta yleensä ne aina löytävät jotain kaiveltavaa.

Olen tällä hetkellä kihisevän kiukkuinen räjähdysvalmis pommi. Sentään nuo muuttolinnut tuovat iloa elämääni - ja ehkä se koiranpennunpallero, jota lähden tässä ihan kohta katsomaan. Pitää totuttaa sitä Koirapoikaan, kun joutuvat jatkossa pärjäämään yhdessä. 
Illalla on mummoilua. Minulla on nyt syksyn ajan maanantaisin vakiovuoro. Vakiovuoro on siitä hyvä, että muita menoja voi sitten sopia sen mukaan. Ensi maanantaina alkaa espanjan kurssikin aamupäivällä. En tietenkään ole saanut kerratuksi paljon mitään, joten eka kerta lienee nöyryyttävä. 

Nauttikaa te kukin tykönänne elokuun viimeisistä päivistä. Minun kesänihän loppuu, mutta onneksi ainakin Possun kesä jatkuu.

6 kommenttia:

  1. Kylläpä edellisessä postauksessasi kirjoitit kauniisti nuoruudesta ja vanhuudesta ja lukijasi kirjoittivat kauniisti kommenteissaan.
    Minulla lohkesi viime torstaina hammas. Onneksi sain heti perjantaiksi hammaslääkäriajan. Tsempit sinulle hammaslääkärin tuolliin!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä hammaslääkäriin! Ja lohdutukseksi pitää kertoa, että Possullakin on jo yks tekohammas suussa. Sitä se suklaa tekee.

    VastaaPoista
  3. Oi,oi.. minullakin on hammaslääkäri tällä viikolla, enkä yhtään tykkää. Mukavaa alkavaa syksyä ja viikkoa sinulle ♥

    VastaaPoista
  4. Anonyymi Anonyymi sanoi... siis villatuta.
    Oi,oi.. minullakin on hammaslääkäri tällä viikolla, enkä yhtään tykkää. Mukavaa alkavaa syksyä ja viikkoa sinulle ♥ Se olen minä

    VastaaPoista
  5. Toivon teille samanlaisia helläkätisiä hammaslääkäreitä jollaisia olen viime aikoina itse saanut.
    Ja...noh...pieni silmänilokaan ei ole pahitteeksi ;) Harmittaa oikein, kun ei ole enää varaa käydä siellä yksityisellä, missä ennen kävin, siellä oli ihan kaikki kohdallaan. Paitsi se hinta.

    Repu, kuulin että teillä on lämmintä meihin verrattuna - nauti lämpimästä päivästä. Minä hytisen....

    VastaaPoista
  6. Oli kiltti täti, mutta vain tarkasti, teki hoitosuunnitelman ja antoi palvelusetelin.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.