tiistai 28. marraskuuta 2017

Ei aina käy niin


Meni tuo liikuntahaaste plörinäksi, mutta taas ponnistan eteenpäin. Epäonnistumisia ja uusia alkuja, sekä minulla että talvella. Toisaalta, jos ajatellaan, että nyt on Possun kesä, niin sehän pärjää aika hyvin.


Tällaisiakin aamuja on ollut vaikka tänään onkin vähän harmaampaa monellakin tasolla.


Äänestys on päättynyt. Satunnainen voitti eli kalenteri aukeaa milloin sattuu, mutta oikean vuorokauden puolella kuitenkin. Minä vetäydyn neuleiden, espanjan ja reaalielämäni pariin joksikin aikaa keräämään voimia kestääkseni tämän virtuaalielämäni seuraukset. Palaan sitten taas entistä vahvempana, sillä mikä ei tapa se vahvistaa, vaikken erityisemmin Nietzscheä ihannoikaan.

4 kommenttia:

  1. Mä olen eri mieltä: Se mikä ei tapa, se... No ei se ainakaan vahvista, ei ainakaan sillä hetkellä.

    Vetäytymisriittisi kuulostaa siltä, että joudumme/saamme odottaa kiltisti perjantaita (se on jo melkein ylihuomenna, koska tää päivähän on jo niinkuin melkein loppu)

    Pärjäile Repu!

    VastaaPoista
  2. Kaikki mikä ei tapa vi... ketuttaa 😄.

    Älä välitä täälläkin liikuntahaaste on röpöttänyt, mutta yritetään jatkossa paremmin.

    Naatinnollista voimien keräilyä!

    VastaaPoista
  3. Mukavaa voimienkeräilyä sinulle! Minä kerään voimia joulukalentereiden avaamiseen.

    VastaaPoista
  4. Voimiakin kerään, mutta ennenkaikkea yritän saada neuleita valmiiksi ja muutakin. Netissä pyöriskely on aikaa vievää.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.