tiistai 7. marraskuuta 2017

Mi rutina diaria

Susannalla oli kiva kuvapostaus päivästään, joten minäkin sellaisen tein. Kuvat on enimmäkseen huonoja, kun ne on otettu liikkeessä ohimennen. Mutta tärkeintähän on dokumentointi. Että näin meni tänään.


Heti herättyä katse ulos. Miltä maailma näyttää?


Sitten vaa'alle.


Koirapoika siirtyy minun paikalle jatkamaan uniaan.



Minä siirryn kahvinkeittoon ja aamupalalle. Ensin aina kaksi mukillista vettä, elinikäinen tapa. Yritän aamupalalla myös espanjaa edistää.


Avaan makkarin ikkunan, jotta huone tuulettuu.


Lähdemme aamulenkille.


Koirapoika pyyhältää eteenpäin.


Nyt oli yöllä ollut pakkasta. Mikäs sen kivempaa kuin jäisellä tantereelle piehtaroida.


Minä voin sinä aikana ihailla kuutamoa


ja nousevaa aurinkoa.


Minun piti lähteä kaupungille, joten sanoin koiralle heipat


ja kävelin metrolle.


Tapasin entisen työkaverini.


Käytiin ensin pääpostissa, kun minulla oli sinne asiaa.


Siellä oli käsittämättömän hienoja postimerkkejä.


Mentiin sitten kahvilaan 


juotiin teet ja parannettiin maailma.


Kun maailma oli kunnossa, erottiin. Minä jatkoin ratikalla



kurssipaikkaan. Kirjoitettiin.


Käytiin tauolla nakkikeitolla.


Ja neljän tunnin jälkeen taas metrolle.





Metrossa on seinätaidetta.


Menin bussilla metrolta eteenpäin


kun piti käydä kotipostissa.


Ja heti kun pääsin kotiin lähdettiin taas lenkille.


Aurinko laski taas.



Avasin hakemani paketin. Tuo alin menee joululahjapakettiin, mutta ylimpiin iskin heti. Nyt vain uusia sukkia kehiin.


Avasin telkkarin


Tein iltapalaa ja selasin neulemalleja, puuhastelin.


Sitten tietenkin käytiin lenkillä.


Annoin Koirapojalle sen iltajogurtit ja herkut, keitin itselleni kupin teetä

ja kaivoin neuleen esille. Ny sitten vain katselen telkkaria ja Areenaa ja muuta, neulon aj suunnittelen uusien neuleiden aloitusta. Nukkumaan menen, kun rupeaa nukuttamaan.

9 kommenttia:

  1. Varo, ettei koirapoika hyppää ikkunasta. Uskomatonta, että jossain on ihan oikea posti, eikä vaan joku lähikaupan nurkka.

    VastaaPoista
  2. Kaikenlaistahan sitä näköjään päivän aikana ehtii :)

    VastaaPoista
  3. Pitäisi käydä taas Stadissa oikein ajan kanssa ja tehdä sellainen arkkitehtuurikierros, että mä diggaan vanhoja rakennuksia. Kurssipaikassa taisi olla karhuveistos? Hieno talo.
    Use the Force neuletyö!!! Ja nuo tiikerilapaset!!!! Yhatoo susiversion!! Tahtootahtoo *itkupotkuraivarit* ;DD

    Kuulostaa mukavalta päivältä.

    VastaaPoista
  4. KIITOS yllätyksestä!!Possu on mykistynyt.

    VastaaPoista
  5. Kiva, kun teit oman my day- postauksen. Pääsinpäs minäkin stalkkaamaan sinua. Minä ihmettelin iltapalaasi, kunnes tajusin, että lautasella on makkaravoileipiä.
    Voi ei, mitä kirjoneuleita!
    Joko sait Adlibriksen paketin? Minä sain tänään viestin, että mun paketin saa noutaa Matkahuollosta! Miksi se sinne on lähetetty??? Pyydän avustajaani noutamaan paketin huomenna.

    VastaaPoista
  6. Kiva kuvaus päivästä! Pitääkin joskus kokeilla päivä kuvina.

    Tykäistyin erityisesti tuohon auringonlasku kuvaan, ihanat värit 😍.

    VastaaPoista
  7. Koirapoika ei mahdu ikkunasta ulos. Varmaan hyppäis, jos mahtuis.
    Päivässä ehtii, joskus.
    Kyllä täällä yritetään kovasti purkaa kaikki vanhat talot, jottei ihmisille tulis paineita matkustaa arkkitehtuurin perässä.
    Possu pistää suun makiaksi.
    Tuossahan se Adlibriksen paketti on. Toisessa kirjassa on chihuahua lapaset ja sukat :)
    Asuntoni hyviä puolia on auringonlaskut.

    VastaaPoista
  8. Olen lainannut tuon kirjan kirjastosta, jossa on chihut. Kirjoneule ei halua ystävystyä kanssani. Teetkö tilauksesta chihut minulle?

    VastaaPoista
  9. Katsotaan joulun jälkeen. Nyt pitäisi niitä joululahjoja vääntää ;)

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.