perjantai 8. kesäkuuta 2018

Suuria ajatuksia

Minulla on suuria aatoksia. Niin suuria, että ajoin ohi bussipysäkin mennen tullen. Tulomatkalla sitten kävelin kotiin seuraavalta pysäkiltä tienpieliä katsellen. Ja muistin.


Sus'hin blogissa on aina kaikenlaisia tehtäviä. Sen sijaan, että Sus' ulvoisi kuuta yksin erämaassa kuten rooliin kuuluu, hän yrittää aktivoida ihmisiä kaikenlaisiin taiteellisiin projekteihin. Minä pystyn aika hyvin välttämään aktivoitumisen, mutta päätinpä poiketa rutiineista ja keräsin kukkia. Lempikukkani eivät vielä kuki, joten jouduin tyytymään roskaan. Osallistun kuitenkin Suven kukkakimppukisaan.


En toki tällä "Nuorena virna väännettävä"


vaan tällä "Nuokkuhelmikän nuoruuspäivät" -nimisellä taideteoksella.

ps. törmäsin hienoon neuleblogiin.

4 kommenttia:

  1. Nuokut lisätty!!
    https://jolkottelee.blogspot.com/2018/06/kinppukilpailu.html

    Voihan sushi!! ;D

    VastaaPoista
  2. Kauniita kimppuja! Minä en raaski kerätä kukkia, ne kun ovat mielestäni niin kauniita siellä missä ovat. Samasta syystä olen todella huono kitkemään rikkaruohoja; ne kun ovat niin kauniita siellä kukkapenkissä ja kasvimaalla :D

    VastaaPoista
  3. Minä keräilen kukkia useinkin. Yleensä katkominen vain innostaa niitä. Rikkaruohojen kitkeminen ei tuota ongelmia. Suorastaan innostun juolavehnien ja vuohenputkien juurten kaivelusta. Voikukat on kauniita, mutta ne olen omalta palstalta ytappanut sukupuuttoon. Kauniita rikkaruohoja ei oikein tule mieleen. Lemmikit, orvokit, virnat sun muut ovat kukkia ei rikkaruohoja.

    VastaaPoista
  4. Niinhän se varmaan on, että jos jätän luonnonkasvit kukkapenkkiini ja kasvimaalleni, niin eivät ne ole minulle rikkaruohoja, koska haluankin niiden kasvavan. Moni muu tosin näkee omasta mielestään vain rikkaruohoja minun kukkapenkissäni :D

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.