keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

Lukujärjestys


Olen aina tykännyt tehdä lukujärjestyksiä, suunnitelmia. Olen käyttänyt paljon aikaa suunnitteluun kalenteri kourassa. Yleensä olen vielä tehnyt niistä kauniita seinälle laitettavia julisteita. Tämä puoli on aina toiminut erinomaisesti. Toteutus on se, mikä tökkii. Mutta pitäähän ihmisellä olla mieleisiä harrastuksia. Tänään mummoilen, joten pilates ja uinti piti peruuttaa. Venyttelyä voin harrastaa mummoillessakin mummotettavien kanssa.

Kesä aukeaa edessä täynnä mahdollisuuksia kaikkeen. Eilinen kirjoittajakurssin loppu sai aikaan lomafiiliksen ja suunnitelmia pursuaa ovista ja ikkunoista. Tässä vaiheessa käytettävissä oleva aika tulee yliarvioiduksi, mutta lopputulos näkyy sitten myöhemmin. Nyt pakkaamaan päivän tarvikkeita ja etenkin kaivelemaan muistikirjavarastoja.


Postipoika toi pääsiäismuistutuksen kortin muodossa. Kiitos sohvalle! On kodikkaannäköinen kortti, herttainen.

3 kommenttia:

  1. Lukujärjestysten teko on oikeasti mukavaa. Joskus muinoin olin sellaisessa tehtävässä (jäiks siitäkin oli yli 10v) jossa tein lukkareita. Vähän niin kuin tekisi kolmiuloitteista palapeliä ryhmät, tunnit, tilat ja opettajat yms. "paloina".

    Suunnittelukin on kivaa, toteutus meinaa jäädä.

    Mukavia mummoiluhetkiä, ne on tärkeitä!

    VastaaPoista
  2. Possu ei tykkää suunnitella, eikä tehdä lukkareita eikä kalenterimerkintöjä. Possu elää hetkessä.

    VastaaPoista
  3. Possu on aina ajan hermolla, mutta minulle tuo suunnittelu, kaikenlaisen suunnittelu, on niitä mukavimpia hetkiä. ja niin tottunut olen siihen, ettei intoni riitä välttämättä toteutukseen, ettei sekään stressaa.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.