maanantai 3. huhtikuuta 2017

Viikko vielä


Viikko olisi vielä tätä epäonnistuneeksi kokeiluksi nimettyä tuhkapaastoa jäljellä. Oli kaikinpuolin tyhmä idea, mutta sitkeästi olen sinnitellyt. Kaksi kertaa olen sortunut leipään ja lihaa sisältävään keittoon, kun on pitänyt tankata poissa kotoa ja kaksi kertaa olen kotona maistellut ruisnäkkäriä. Suklaata ja karkkiahan sitten meni roppakaupalla kunnes lopetin nekin. En ole jaksanut noita ruokia enää merkata ylös, mutta kovin samanlaisia päivien menut ovat olleet. Ei sovi paastoaminen minulle, minkä kyllä olen tiennyt aina. Mutta kait se vielä yksi viikko menee jotenkin kitkutellen.

Tältä viikolta peruin pilatekset, kun on muuta. Tänään menen tapaamaan kurssikavereita. Olin alunperin ajatellut, että käyn siellä pilateksessa ja menen sitten, mutta olisi tullut turhan kiire. Josko ehtisin menomatkan varrella äänestämään.

2 kommenttia:

  1. Minäkin kävin tänään äänestämässä. Paikalla oli kiukkuinen vaalivirkailija. Hän alkoi heti huutaa, kun tulin paikalle avustajani ja koirien kanssa. Ei sinne saa tuoda koiria. Ettäs tiedätte!

    VastaaPoista
  2. Minäkin kävin äänestämässä. Siellä oli eteisessä pikkukoira odottamassa.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.