torstai 30. joulukuuta 2021

Joulukuussa tehtyjä ja lankakatsaus

 


Pandasukat nuoremmalle mummotettavalle.



Kynsikkäitä tilauksesta.

Kaulaliina vävypojalle.


Squid game sukat tutulle.

Aaltosukat kälylle

Sitten katsaus vuoden 2021 lankaelämään:

Vuoden aikana kulutin lankaa neulomalla 5 kg 275 g ja siitä syntyi

  • 25 paria sukkia 
  • 3 paria tossuja
  • 2 paria säärystimiä
  • 5 paria kintaita
  • 2 paria kynsikkäitä 
  • 1 pari sormikkaita
  • 1 pipo
  • 1 huivi
  • 1 kaulaliina
  • 2 koiran ranneketta

Mutta vaikka lankaa kului, sitä myös tuli. Tammikuussa aloitin lankapaaston, mutta syyskuussa paasto loppui ja vielä oli vuotta jäljellä, joten lopputulos oli

  • Lankoja 1.1.2020
    • 23 kg 852 g
  • Lankoja 31.12.2021
    • 25 kg 057 g
Ehkä sitä voisi taas pitää lankapaastoa.

 

11 kommenttia:

  1. Kyllä olet ollut ahkera! Ja mitä kaikkia ihanuuksia oletkaan neulonut! Hyvää uutta vuotta 2022 sinulle ♡

    VastaaPoista
  2. Olet kyllä ollut päättyvänäkin vuonna todella aikaansaapa.
    Kaikki on ihania, mutta nuo panda -sukat vei kyllä mun sydämen, ovat niin suloiset, ettei rajaa!

    Rauhallista Vuoden vaihdetta sinulle ja Koirapojalle!

    VastaaPoista
  3. Ne on käpäläkkeet, siis ne koiran rannekkeet... ;DD

    Ahkeruus ilomme, sanottiin saksassa...vai oliko se voimaa ilosta mutta kuitenkin.. . Kaikkeahan ne sanoi, kuten Työ vapauttaa. minä olen vapauttanut itseni työstä, olen iloinen ja voimissani ;DD Hieno yhdistelmä natsi-terminologiaa, mitä?

    Muksaa vaihdetta, uutta ja tulevaa, nykyisyyskin olisi hyvä olla;) Aouuuuuuuuuuuuuu, t-Sus'

    VastaaPoista
  4. Lankapaasto olisi hieno tavoite ja sellaisiahan ihmisellä on hyvä olla. Minulla vaan houkutukset voittavat tavoitteet. Ihastelen taidokkaita kirjoneuleitasi, vau! Hyvää ja turvallista uutta vuotta1

    VastaaPoista
  5. Olet ahkeroinut ihania lahjoja. Lankapainonvartijaksi siis! Sus' muistaa vain osan sanonnasta: Ahkeruus on ilomme, laiskuus intohimomme. Minä en uskalla punnita lankojani, voisin järkyttyä vielä enemmän kuin henkilövaa'an lukemasta.

    VastaaPoista
  6. Valtavan määrän olet neulonut, varsinkin villasukkia <3
    Josko muutama kilo on lankoja taloon oven raosta livahtanut, niin ei tunnu missään :)
    Hyvää uutta vuotta 2022 <3

    VastaaPoista
  7. Loistakoot onni ja ilo tulevan vuonna yllesi, sieluusi lämmin liekki yhdessäolon ja toivon, rakkauden!!
    Aouuuuuuu, olen ulvonut, Sus' ;)

    VastaaPoista
  8. Siellä on oltu hurjan ahkerana neulomusten kanssa!

    Hyvää uutta vuotta Repulle ja Koirapojalle!

    VastaaPoista
  9. Voisiko sanoa, että harrastan neulomista ;)

    VastaaPoista
  10. Voi vitsit että olet ahkera. Mukavia neuloksia. Täällä tuli pari patalappua, revi siitä:)

    VastaaPoista
  11. Minulla on aikaa heilutella puikkoja ja olen monen henkilön sukittaja.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.